8.5.13

Wonderful Prague: part 1

Ahoj Ahoj!
Kerroinkin jo viime postauksessa, että lähden Prahaan muutamaksi päiväksi. Ja nyt luvassa lupaamani postaus reissulta. Elikäs kuvia luvassa! Jaan postauksen kahteen osaan, jottei tulisi liikaa kuvia yhteen postaukseen. Tässä pienimuotoinen aikataulu kahdelta ensimmäiseltä päivältä:

Perjantai ( o3.o5.2o13 )
Aamulla lento Prahaan. Päästiin hyvin perille hotelliimme. Kierreltiin ja tutustuttiin kaupunkiin ja päädyttiin kidutusväline museoon. Myöhemmin eksyimme sattumalta Hard Rock CAFE:hen, jossa sattumalta oli Happy Hour. Illalla löysimme pienen seikkailun jälkeen hyvin takaisin hotellille.

Lauantai ( o4.o5.2o13 )
Aamupalan jälkeen lähdettiin presidentinlinnaa katsomaan. Kun linna ja katedraali oli nähty, käveltiin katuja pitkin kohti Kaarlensiltaa. Silta oli täynnä turisteja ja taiteilijoita ja vaikka ties mitä!

Perjantai:

Lauantai:

1. ihania kuvia - matkakuume nousee :)

1. Kiitos Emma! Onneksi mulla on vielä pari matkaa edessä, joten helpottaa matkakuumetta minulla :)

2. mulla ois lomamatka elokuussa, joten sitä odotellessa :) ois ihanaa matkustaa vaikka kuinka :)

3. näillä näkymin venetsiaan tai amsterdamiin :)

2. oo ihana blogi! jään ehdottomast seurailee, oot muute tosi kaunis :)