8.3.14

Oh, boy!

Hei vaan kaikki! Nyt kerron teille vähäsen siitä, mitä olen tällä viikolla puuhaillut
Ensinäkin maanantaina sain mummini lähettämän paketin Suomesta! Olin onnesta soikeana kun avasin laatikon ja näin mitä se sisälsi! Miten näinkin pienistä asioista voikaan tulla niin hyvä mieli. Vihdoin hyvää kaakaota! Jes! Kiitos mummi!
Keskiviikkona käytiin poikien kanssa lapsille suunnatussa dinosaurusmuseossa. Oli ihan mielenkiintoinen reissu, vaikken mitään uutta oppinutkaan.
Torstaina menin poikien kanssa rullaluistelemaan koska oli mitä ihanin sää siihen! Meille oli hankittu uudet rullaluistimet ja minulle tietysti vaaleanpunaiset! Katsokaa nyt, eikö ole maailman söpöimmät rullikset! Koska en ollu piiiitkään aikaan rullaluistellut, alku oli huteraa. Pääsin kuitenkin nopeasti perille siitä, miten rullaluistelu sujuikaan. Minulla oli oikein hauskaa!
Perjantaina lähdimme taas poikien knassa jonnekin. Tällä kertaa suuntasimme lasten liikuntakeskukseen! Tunsin itseni taas 7-vuotiaaksi koska tietenkin menin poikien perässä kaikkiin pomppulinnoihin, liukumäkiin ja kiipeilysokkeloihin! Oli muuten tosi huippua ja tosi hauskaa! Pakko mennä vielä toisten! Haha!
Siinä hurahtikin minun työviikko ja nyt viikonloppuna olisi tarkoitus taas lähteä johonkin seikkailemaan! Hyvää naistenpäivää myös kaikille naisille ja naisenmielisille!

Maanantai - paketti Suomesta
Keskiviikko - dinosaurusmuseo
Torstai - rullaluistelua
Perjantai - lasten liikuntakeskus

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti