26.7.14

20

Synttärit tuli ja meni! Syntymäpäiväni alkoi jo päivää ennen itse oikeaa päivämäärää, sillä äitini erehtyi päivästä ja toi sänkyyn kukkia, mansikoita ja kakkauja! Oikein mukava herätys, ei valittamista. Haha! Voi äitiä.
Itse syntymäpäivää ( 25.o7 ) en juhlinut sen kummemmin. Päivällä hain puolisän kanssa minun syntymäpäivälahjan verkkokaupasta, Helsingistä. Olin nimittäin pitkää jo halunnut GoPro actionkameraa. Olin innoissani pääsemään käyttää sitä. Kävin kyllä pyöräilemässä iskälle asti, mutta minulla ei vielä ole kiinnikettä, millä se pysyisi pyörässä kiinni. Ajattelin joku päivä käydä uimassa ja kokeilla millaista kuvaa saan vedessä! Se ois aika cool nimittäin!
Kaikenkaikkiaan minulla oli ihana syntymäpäivä vaikken mitää maata mullistavaa tehnytkään! Kiitos!
- vanha ja viisas -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti