12.8.14

#ASSEMBLY 2014 Summer Lan Party



Hei vaan pitkästä aikaa kaikki! Kuten varmaan osa jo tietääkin, olin sellaisessa tapahtumassa kuin Assembly tuossa 31.7 - 3.8. Assembly, eli suurlanit Pasilan messukeskuksessa. Lanit, eli ihmisten ja tietokoneiden kokoontuminen.
Menin tapahtumaan ystäväni Anssin kanssa, hän oli minut sinne pyytänyt ja koska viimevuonna ei tullut sinne mentyä, niin päätin että nyt mennään eikä meinata! Ja en muuten kadu! Mulla oli kesän mahtavin pidennetty viikonloppu ja hauskaa oli!
Hauskaa oli myös nähdä ihmisiä, jotka tunnistivat minut joko YouTubesta, striimistä tai blogista! Kiitos heille, jotka näkivät vaivaa mun morjestamiseen ja kiitos myös energia- ja kuplajuomista! Haha!

ps. ei oo mun röökiaski
Anssi
Sain ihanan yllätyksen!
Kiitos kaikille! Mulla oli hauskaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti