11.11.14

Aina ei tarvitse olla paras.

Anna kun minä kerron.

Saan paljon ihania ja kannustavia kommentteja päivittäin striimaamisesta, youtubesta sekä piirtämisestä. Kiitos kaikille niistä! Nämä kommentit saavat minut jakamaan sitä mistä minä itse nautin. 
Sitten on se kolikon toinen puoli... nimittäin vihaposti pelaamiseeni liittyen. Nyt haluan jakaa kanssanne jotain, joka varmasti suututtaa henkilöitä, joilta sitä "vihapostia" tulee.

Olen tyttö, kyllä. Minä pelaan, kyllä. Tämä tuntuu olevan erittäinkin iso ongelma joillekin ihmisille, enkä tiedä miksi. Ei, en harrasta ratsastusta. Ei, en leikkinyt pienenä barbeilla. En ehkä täytä sinun mielikuvaa tytöstä, mutta kulta, sinun tulee ymmärtää etteivät kaikki ole samanlaisia.
Teen sitä mistä minä itse nautin ja vielä aivan vapaaehtoisesti!

Se että harrastukseni on pelaaminen ja striimaaminen ei tarkoita sitä, että olen ammattipelaaja, sillä sitä en todellakaan ole! Olen harrastepelaaja, joka meinaa sitä, että pelaan ja striimaan omaksi sekä muiden iloksi ja ajankuluksi. En striimaa näyttääkseni kuinka "hyvä" olen pelaamaan vaan teen sitä koska nautin siitä. Aina ei tarvitse olla paras.

Se nyt on aivan selvää, että on mahdotonta miellyttää jokaista ihmistä. Kun yhteen suuntaan kumartaa, toiseen suuntaan pyllistää.

6 kommenttia:

  1. Erittäin hyvä asenne, En ymmärrä miksi jotain suututtaa niin paljon jos toinen on harrastepelaaja. Itse tykkään kattooo streamiii ja varmasti itennkin tekisin sitä jos netti nopeus sen sallisi mutta jatka sinä vain samaa rataa. Tee vain sitä mistä itse nautit

    T lanasky

    VastaaPoista
  2. Tykkään sun asenteestas, ja ymmärrän sua. Mutta "Olen ihan oikea tyttö ja pelaan ihan oikeita pelejä hihi olen special snowflake" juttu on ihan kamalaa imo :D ..

    Joo ihan kiva että sulla on tollanen harrastus, mutta ei se, että oot tyttö, tee susta yhtään sen erikoisempaa kuin mitä muut gamerit on. Vuosia taaksepäin naispuoliset pelaajat olivat oikeasti harvassa ja nyt niitä on joka nurkassa. Joten sitä ei tarvitse painottaa, että olet nainen. Näemme sen kyllä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tämä on lähinnä suunnattu niille jotka tuntee sydämessään piston ensimmäisen kappaleen aikana. Olen ihminen siinä missä sinäkin enkä pidä itseäni yhtään "tärkeämpänä" kuin esim. sinäkään. Enkä sitä olekaan, enkä sitä ole tuossa kirjoituksessa sanonutkaan :D

      Poista
  3. Asenteessasi on sellainen ongelma, että et edes enää kritiikkiä kestä vaan haet ainoastaan niitä hyviä kommentteja näkyville jotta saat pykitettyä omatuntoasi. RCTIC tukee sinua materiaalilla joka ei alkustriimeissä ainakaan ollut sinulle tärkeää mutta nyt jo jakelet tavaraa sillä että myyt kasvosi jonkun hiiren kylkeen vaikket tiedä elektroniikasta mitään. Käy koulut ja hanki työ, pelaa harrastukseksi.

    Ei ketään kiinnosta se että olet nainen, olet personaaltasi pelkkää roolia vetävä likka jota käytetään aika hyvin hyväksi sosiaalisessa mediassa. Olet itseäsi toistava joka johti jonkin ajan seurauksen jälkeen yksinkertaisesti tylsäksi, jopa naiset jotka tiedostavat ja hyödyntävät naisellista luomustaan striimeissä ovat kiintoisia pidempään sen takia koska he tietoisesti hakevat huomiota asialla että ovat naisia.

    Mutta ei se mitään! Huomaat sen joku päivä onneksi kotonasi kun perse on levinnyt penkiltä yli, että ei se huvikseen pelaaminen ollutkaan sen arvoista.

    VastaaPoista
  4. Sekä palautteen vastaanottaminen, sekä sen antaminen on oma lajinsa. Tottakai otan sitä negatiivistä palautettakin vastaa, kunhan se on annettu rakentavasti. Kommentit "oot paska" ei anna mulle minkäänlaista sisältöä ellei sitä perustele.

    Kiitos mielipiteesi jakamisesta ja ymmärrän hyvin ettei striimini ynnä muu harrastukseni jakaminen esim. tubessa ole makuusi. Olet oikeassa parissa pointissasi, sillä olen itse sokea monelle asialle.

    Mukavaa joulua sinulle :)

    VastaaPoista