31.10.12

Mini


Tässä on kissani Mini. (Sitten kun se kasvaa, siitä tulee Mega, no ei).
Mini tuli jo tosin jonkusen aikaa sitten perheeseemme ( 28.07.2012 ), mutta vasta nytten teen tästä vähän paremman postauksen.
Alunperin ei ollut suunnitelmissakaan hankkia kissaa, vaikka olinkin salaa sellaista pitkään jo halunnut. Kai minä sitten olin kinunut kissanpentua poikaystävältä, mutta ihan huumorimielessä. En TODELLAKAAN olisi voinut edes kuvitella, että hän oikeasti menisi ja hankkisi sellaisen minulle!
Noh, kesällä vietettiin isäni pihalla syntymäpäiviäni. Tosion olin jo hieman kiukkuinen kun ei itse poikaystävää vielä näkynyt paikalla, eikä puhelimestakaan saanut ketään kiinni.
Noin tunnin myöhässä sitten ilmaannuttiin paikalle ja heti sitten ryittiin autolle kun siellä se minun lahja odotti. Kurkkasin autoon ja ennenkuin ehdin edes tajuta, mitä takapenkin pahvilaatikossa oli, rupesin pillittämään. Laatikossa oli pikkuriikkinen karvapallero!


Haha! Muistan tuon päivän varmaa koko loppuelämäni. Vaikkakin äiti ei niin iloinen ollutkaan, näyttää hän silti nyt olevan ihan sujut asian kanssa. Äitini varmaan hyppii riemusta kun nyt muutan pois ja vien kissan mennessäni. No ei nyt sentään.

Mini-kissa on maatiaiskissa. En oikein tiedä tarkalleen hänen ikää, mutta kesällä 2012 syntynyt poikakissa se on. Mini on kilpikonnakuvioinen selästä. Sillä on musta häntä ja toinen korva myös musta. Silmät ovat ihmeellisen väriset, ruskean oranssin vihreät?!? Ja ihanan vaaleanpunainen nenä!


Kiitos Miikka tästä ihanasta riiviö-kissasta! Kyllä minä sitä rakastan, Minihän on vastustamattoman söpö! Eikö olekkin?!

6 kommenttia: