12.3.13

Wish and your dreams come true!

Hei vaan kaikki ihmiset ja vähän vähemmän ihmiset!
Nyt haluaisin istahtaa hetkeksi ja kuunnella teitä. Annan teille nyt haasteen! Tai ei tämä nyt varsinainen haaste ole, mutta tällainen postaus jolle en nyt keksi parempaa nimeä. Nyt toivoisin teiltä ehdotuksia toivepostausta varten. Saa laittaa montakin ehdotusta, mitä enemmän niitä tulee, sen parempi!
Laitan loppuun muutaman esimerkin, mitä myös voi ehdottaa. Tietenkin teidän omia ideoita on myös aina mukava kuulla ja otankin niitä mielelläni vastaan!
Niin, ja vielä sellainen juttu! Kun nyt olen innokas piirtäjä ja kuvien muokkaaja, ottaisin mielelläni vastaan tekemistä. Jos on tarvetta bannerista tai muusta, teen mielelläni omaksi ajan kulukseni. Laitahan kommenttia, jos kiinnostuit!
Samuli Edelmann - Älä Polta Mua Karrelle

Bonusjuttu!

Pyydä jotakuta lähellä (tai vaikka chatissa onlinessa) olevaa sanomaan sinulle kahdeksan satunnaista adjektiivia (=millainen joku/jokin on). Älä näytä alla olevaa tekstipätkää hänelle. Adjektiivit saatuasi täydennä seuraava tekstipätkä siinä järjestyksessä, kuin adjektiivit sinulle sanottiin:

Moi! Minä olen     Nina    . Olen aika    löllyvä    tyyppi. Ulkoinen olemukseni on monen mielestä melko   raaka , vaikka useat tuntuvatkin pitävän minua  uljaana . Minulla on    pettyneet    hiukset ja    seksikäs   nenä, silmäni puolestaan ovat todella   pelokkaat   . Tykkään myös kertoa   tahmaisia   vitsejä. Kunhan minut oppii tuntemaan, kuka vain voi huomata kuinka   märkä   oikeasti olen.
Kiitos Markus adjektiiveista. Olen otettu!

Postaus esimerkkejä:
• Kaveripostaus • Meikkipostaus • Videopostaus • Miikka & Nina • Lempivaatteet • Korupostaus • Elokuvapostaus • Pelipostaus • Päivä kuvina • Piirrustuspostaus • Perhepostaus • Lemmikkipostaus • Kysymyspostaus •
Nyt laittakaahan niitä ehdotuksia tulemaan!

11 kommenttia:

  1. 50 -faktaa, Mielipide -postaus, Kuvapostaus, Huonepostaus, Päivän asu viikon ajan, jos haluat piirrellä nii haluaisitko koittaa ihan huvin vuoksi suunnitella mulle jotain hienoa susitatskaa? (: P.s Tuo sun pöllötatska on ihan sairaaan hieno !:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tulipas sieltä pitkä liuta! Ihanaa! Kiitos paljon ehdotuksista. Varmana tulen toteuttamaan suurimman osan, kunhan aikaa on. Elikäs varmaan paljon tulossa kunhan kirjoitukset ovat ohi!
      Juu ja mielelläni piirrän! :)

      Poista
  2. minua ei ymmärrettävistä syistä kiinnosta meikki tai vaatepostaukset mutta liityin seuraajaksi sen toivossa että saisin houkuteltua sinut mukaan tuonne elokuva- ja pelipostausten tielle :D eli yhdet äänet kyseisille vaihtoehdoille :) ja toivottavasti tuollaista toivepostausta ei olisi vain yhden kerran vaan kirjoittaisit noista aiheista useamminkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ymmnärrän yskän! :D Ja tosiaan, tulen kyllä toteuttamaan enemmän kuin yhden toivepostauksen. Kaikista aiheista tulee varmana postaus jossain vaiheessa. Nyt nuo ylioppilaskirjoitukset ovat menossa, niin saa nähdä ehdinkö tänne heti päivitellä. Mutta lupaa, että on kyseisitä aiheista tulossa! :)

      Poista
  3. Lemmikkipostaus tai meikkipostaus (:

    VastaaPoista
  4. Paljon videopostauksia :) päivä videolla ym..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! Varmana on tulossa jonkinlainen video! Eiköhän tuo päivä videollakin onnistu, ainakin jonakin viikonloppuna :)

      Poista
  5. toi tatuointi on aivan mahtava! tatuointi kuumeeni senkun kasvaa kun ihastelee tuota. päivä kuvina postaus vois olla mielenkiintonen.

    tohon piirustusjuttuun mul ois heittää kyl yks juttu mitä mun piti kysästä sulta jo aikaa sitten, eli; kun laittelen noita postikortteja ulkomaille, ni ois kivaa tuunata kirjekuori silleen et siin ois piirretty pikku pöllö joka lähettää kirjekuoren ulkomaille tai jotain vastaavaa, saaks täst selityksestä nyt ees selkoo? :DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :D
      Enköhän mä saanut jotenkuten selkoa. Katon mitä keksin ja toteutan ;D

      Poista
    2. okei, kiitti tosi paljon jo etukäteen :)

      Poista