24.4.12

Here I Come Tivoli!


 Moi! Tänään mä sain kuulla, että pääsen Kööpenhaminaan! Matkaan kyllä järjestää mun koulu, joten en ole lähdössä kenen kanssa vaan. Jos ymmärsin oikein, niin matkalle pääsee "innokkaat" kielen opiskelijat. Minä olen tietenkin erittäin ahkera opiskelija, joten siksi pääsin! No enpä oikeestaan.. Kyllähän mä olen suomenruotsalainen (en vissiin aikasemmin ole maininnut) mutta se ei nyt tarkoita sitä että oisaisin muita aineita. Oon erittäin kiitollinen siitä että osaan puhua ruotsia, voin kuvitella itseni siinä tilanteessa kun istun pakkoruotsin tunnilla ja silmät valuu päästä.


Mutta niin! Teen siitä matkasta sitten ison postauksen, kunhan pääsen takaisin Suomeen sieltä. Matka on kyllä vasta 7. päivä Toukokuuta, joten saatte odotella!

Olen muuten käynyt Kööpenhaminassa jo kahdesti aikasemmin porukoiden kanssa. Tämä reissu tulee kuitenkin olemaan hieman erilainen, kysehän on opintomatkasta ( tarkotus olis varmaan oppia jotain matkalla???? ). Poiketaan myös Tivolissa, jossa myös, yllätys yllätys, olen käynyt kahdesti. Tivolit ovat kuitenkin aina yhtä hauskoja! Kuvat otin muuten kun viimeksi siellä kävin, eli kesällä 2010. Loppuhuipennuksi vielä onnistuin luomaan tällaisen mahtavan "kuvan". Peukkuja teille! 

2 kommenttia:

  1. vähän kivsu tää blogi :-) liityin lukijaks!

    http://pieceofmylife-henspa.blogspot.com/

    VastaaPoista